Հայոց լեզվի և գրականության 1 ուսումնական շրջանի ամփոփում

Բարև ձեզ ես Դավիթ Հայրապետյան եմ և այս ուսումնական շրջանում մեր հայոց լեզվի և գրականության առաջադրանքները դադռձել էին ավելի դժվար, բայց ավելի հետաքրքիր: Իմ կարծիքով սեպտեմբեր ամիսը ամենահեշտ ամիսն էր: Այդ ամսվա առաջադրանքները շատ պարզ էին, բայց հոկտեմբերը ամիսը ամենահետաքրքիր ամիսն էր առաջադրանքներով: Այդ երկու ամիսները շատ պարզ էին և արագ էին անցել, բայց նոյեմբեր ամիսը իմ կարծիքով ամենադժվար ամիսն էր, քանի, որ մենք շատ մեծ քանակությամբ գործնական քերականությա առաջադրանքներ էինք կատարել: Իսկ դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում մենք մեծամասնությամբ կարդում էինք պատմվածքներ:

Հայոց լեզվի և գրականության դեկտեմբերի ամփոփում

Բարև դեզ ես Դավիթ Հայրապետյանն եմ և ես ուզում եմ ներկայացնել, թե ինչ աշխատանքներ ենք մենք կատարել այս ուսումնական ամսվա ընթացքում: Ուզում եմ սկսեն նրանից, որ մենք այս ամիս կարդացել ենք շատ հետաքրքիր պատմվածք, որի անունն է Մոգերի ընծաները և բաժանել այն մասերի, որպեսզի կատարել նրանցով առաջադրանքներ՝ ահա և նրանք 1,2,3,4,5: Այս ամսվա համար ես կատարել եմ այս գործնական քերականությունը: Ինձ շատ դուր է եկել այս առաջադրանքը, որտեղ մենք գրեցինք մեր տարվա մասին: Իսկ սկսել էինք մերը ամիսը մենք ուրիշ հետաքրքիր պատմվածքով: Ամենաքիչը այս ամսվանից ինձ դուր եկավ այս առաջադրանքը: Հաջողություն ձեր հետ Դավիթ Հայրապետյանն էր:

Աշխարահգրության 1 ուսումնական շրջանի ամփոփում

Բարև ձեզ ես Դավիթ Հայրապետյանն եմ և ես ուզում են ներկայացնել աշխարահգրության 1 ուսումնական շրջանի ամփոփում: Այս ամսվա ընթցքում ես մեծ քանակությամբ շատ հետաքրքիր թեմաներ ենք անցել: Ինձ ամենաշատը դոր է եկել Իտալիա-ի մասին կարդալ: Ես ու իմ ընկերը միասի ներկածացրել ենք նյուտ Կիպրոս-ի մասին: Շատ անգամ ես կարդացել եմ Հարավային Եվրոպաի մասին: Այս ուսումնական շրջանը մենք սկսել ենք Եվրպայով: Իսկ երկրորդ դասին Մեծ Բրիտանիան: Նույնպես ես մասնակցել եմ այս նախագծին և այս աշնանային նախագծին: Մենք նույնպես կատարել ենք գործնական աշխատանք: Ֆրանսիան նույնպես հետաքրքիր էր կարդալ, քանի որ ես ունեմ ընկեր, որը այդտեղ ապրում է: