Հանրահաշիվի ամփոփում

Աշխատանքին յուրաքանչյուրի մասնակցությունը պարտադիր է։ Տեղադրիր տրված հարցերն իրենց պատասխաններով քո բլոգի <<Հանրահաշիվ >> բաժնում՝ <<Հաշվետվություն>> վերնագրով։ Աշխատանքը կատարելուց հետո հղումն ուղարկիր մեյլի միջոցով։

  1. Քանի՞ աշխատանք է կատարված և տեղադրված բլոգի Հանրահաշիվ բաժնում։
  2. Ո՞ր նախագծերին ես մասնակցել․ թվարկել անվանումներով։

18

  1. Տեղադրիր առարկայի շրջանակներում կատարածդ աշխատանքների հղւմները։

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

Հանրահաշիվ

(Կան նյութեր իրենց մեջ մի քանի աշխատանքներ են)

  1. Ո՞ր թեմայի աշխատանքներին չես մասնակցել, որո՞նք են բացթողումներդ։

Այդ թեմաները շատ քիչ են և ես նրանց կլրացնեմ

  1. Ի՞նչ ժամկետում ես պատկերացնում և պատրաստվում կատարել բաց թողնված աշխատանքները, լրացնել բաց թողնված նախագծերը։

Ձմեռային արձակուրդներին

  1. Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

2-3

  1. Մասնակցե՞լ ես արդյոք մաթեմատիկայի օլիմպիադայի կամ այլ մրցույթի. թվարկիր։

Ոչ

  1. Հանրահաշվի ի՞նչ թեմայով ես ցանկանում տեսնել հաջորդ նախագիծը։

Ինձ թվում է, որ այս թեմաները արդեն շատ հետաքրքիր են

  1. Ինչպիսի՞ն կլինի քո մասնակցությունը հաջորդ ուսումնական շրջաններում երկրաչափության դասընթացին։ Շատ լավ, որովհետև ես սկսել եմ հանրահաշիվը լավ անցնել:

  1. Ինչպե՞ս կգնահատես առարկայի շրջանակներում մինչ այժմ կատարածդ աշխատանքը։ Ես իմ աշխատանքը կգնահատեիի 7-8

Leave a comment